Da, sunt blondă şi îmi place să experimentez


M-am aşezat în genunchi şi am început să i-o….
Da. Chiar aşa am făcut. Ne-am întâlnit la o terasă, eram împreună cu mai mulţi prieteni şi amândoi simţeam că e ceva între noi. Din când în când ne priveam reciproc, nu mai eram atenţi la ce era în jur, iar după câteva ore s-a înserat, iar unii dintre cei care erau cu noi la terasă au plecat. Aşa am început să vorbim mai mult unul cu altul, discuţii mărunte. Dar sunt sigură că, aşa cum mie, nici lui nu îi stătea gândul la asta. Aveam în minte numai ce mi-ar plăcea să îi fac. Ce i-aş cere să îmi facă. Şi simţeam cum mă excit, cum îmi vine să îl rog să mă fută. După cum mă privea, sunt sigură că şi lui tot asta îi trecea prin cap.
La un moment dat s-a aplecat, m-a atins pe picior şi mi-a şoptit la ureche că i-ar plăcea să i-o sug.
Da. Vreau, i-am spus. Dar, unde?
Amândoi eram puţin ameţiţi pentru că băuserăm cât am stat la terasă. L-a chemat pe ospătar, a achitat şi m-a luat de mână. Am mers tăcuţi până la el acasă.
M-am aşezat în genunchi înainte să apuce să închidă uşa. I-am supt-o aşa cum numai o blondă o poate face. Şi-a dat drumul imediat.
Dar voiam şi eu! Mi-a venit atunci o idee. Aveam în geantă… colega mea de cameră de la facultate comandase pentru prietenul ei un gel de potenţă, când a venit curierul nu a găsit pe nimeni acasă, pe scurt mă dusesem eu la sediul firmei de curierat şi aşa aveam un tub de Titan Gel la mine. Am mers în pat, m-am întins lângă el şi i-am spus că mi-ar plăcea să i-o frec. Eşti invitata mea, mi-a spus zâmbind. Aşa că i-am zis că am la mine un lubrifiant şi o să îl folosesc. L-am masat mult timp, când simţeam că se excită încetineam ritmul, făceam pauze scurte. În final, efectul a fost wow!!. După ce am terminat, era şi el mirat de performanţă. I-am spus ce anume folosisem. Nu ştiam dacă o să se supere, dacă o să se simtă ofensat. Dar a fost încântat de idee. A zis că o să îşi comande şi el Titan Gel. Sinceră să fiu, şi eu abia aştept! Deci fetelor, eu vă recomand să faceţi la fel. Condimentaţi-vă viaţa sexuală! O să fiţi fericite! Promit.

Comentarii