Prima dată când am făcut-o în public



M-a pus cu faţa la perete, m-a dezbrăcat complet şi s-a lipit de mine. I-o simţeam aşa de bine. Mă strângea cu degetele de sfârcuri, apoi şi-a băgat un deget în mine. Era aşa de bine, eram atât de udă, îl voiam atât de mult...
M-am întors, m-am lăsat în genunchi şi în timp ce cu o mână îi desfăceam cureaua, cu cealaltă căutam în geanta care era pe jos. I-am desfăcut pantalonii, găsisem şi crema din geantă, am desfăcut tubul, am pus multă cremă în mână şi am început să i-o frec. Nu mai aveam răbdare pentru că ştiam că o să fie atât de bine. I-am frecat-o câteva minute până când i s-a întărit şi a început să geamă. L-am lins uşor şi m-a ridicat brusc, m-a aplecat şi şi-a băgat-o toată în mine. Atât de bine era. Cred că gemeam amândoi, eu îi spuneam cât de bine e şi ce mult îmi place.
S-a oprit brusc şi nu înţelegeam ce se întâmplă. Apoi am auzit şi eu bătăile în uşă. I-am şoptit că vreau să termine şi asta a făcut. Şi-a băgat-o iar în mine, iar din câteva mişcări treminase. Şi eu. Zâmbeam amândoi, ne-am îmbrăcat şi ne întrebam din priviri ce să facem. Bătăile în uşă continuau. Da, eram în toaleta unui bar, la femei. Am deschis uşa eu şi am ieşit amândoi. Fata care bătea s-a uitat uimită, a zâmbit şi a intrat.
A fost prima dată când am făcut-o într-un loc public. Ne întâlnisem cu prietenii, am băut, eram amândoi ameţiţi şi m-am gândit că îl vreau aşa de mult. I-am spus la ureche să vină cu mine la baie. Când am ajuns în faţa uşii l-am tras de mână şi am intrat amândoi. Apoi ... ştiţi ce s-a întâmplat. Ce nu ştiţi e ce aveam în geantă. Văzusem un articol într-o revistă de femei despre astfel de produse şi m-am gândit că nu mă costă mult şi aş vrea să am un gel pe care să îl folosesc ori de câte ori vreau să i-o scol, ''să merg la sigur''. Îmi pare bine că am încercat, a meritat. Dacă vreţi şi voi fetelor, gelul este acesta.
Nu trebuie decât să găsiţi un context în care să îl folosiţi, să i-o frecaţi, îi puteţi spune că e un lubrifiant, veţi fi satisfăcute cu siguranţă!

Comentarii