În așteptarea soțului


Aveam un chef nebun de sex. Soţul era la muncă şi mă gândeam că mai am de aşteptat câteva ore bune. Timpul trecea, iar nervozitatea mea se accentua.
Dădusem drumul la televizor, stând întinsă pe pat şi butonând de zor.
Hotărâtă să rezolv problema, am închis televizorul. M-am dus la dulap. Pe ultimul raft, sub haine, învelit într-un prosop se afla vibratorul meu. În lipsă de altceva, trebuia să mă mulţumesc cu ce am. Dacă soţul meu urma să vină în acest timp era perfect, dacă nu… ghinionul lui.
În primul rând aveam nevoie să-mi schimb starea de spirit. Eram destul de nervoasă, hormonii o luase razna. Un duş răcoros a fost mai mult decât potrivit pentru mine. Învelită în prosop, m-am dus în cameră. Acolo mă aştepta ‘iubitul’ numărul doi.
Fără să-mi dau prosopul jos, m-am întins pe pat, aşezându-mi perna sub cap cât mai comod. Mi-am dus mâna între picioare. Cu mişcări delicate am început să-mi mângâi coapsele, pe o suprafaţă destul de mare. Senzaţiile de plăcere îmi schimbase starea de spirit. Cu ochii închişi mă arcuiam uşor, oftând discret.
Treptat, mâna a urcat mai sus. Mi-am desfăcut prosopul lăsându-mă complet goală. Sfârcurile se întărise, le-am prins cu două degete strângând din ce în ce mai ferm. Labiile excitate se lăsau atinse de degetele mele. Încercam să-mi imaginez că sunt buzele unui bărbat foarte atrăgător lipite de ele, atingându-le delicat, în timp ce mă joc cu mâna în părul lui moale.
Degetul mijlociu îşi făcuse loc interiorul umed, excitat. Cu cât intra mai mult suspinam tot mai profund. Mă bucuram de fiecare centimetru ce intra în adâncul feminităţii mele. Eram destul de excitată, mă simţeam pregătită să-i fac loc vibratorului ce se afla în apropierea mea pe pat.
L-am luat cu mâna dreaptă şi l-am potrivit în dreptul deschizăturii. Cu mişcări line l-am plimbat în sus şi în jos de câteva ori, până m-am hotărât să-l introduc în vaginul umed. Suspinam puternic, jucăria dotată îmi umpluse interiorul. De fiecare dată am nevoie de câteva momente ca să mă obişnuiesc cu dimensiunea, apoi încep să-l mişc uşor înainte şi înapoi.
După ce am reglat intensitatea vibraţiilor, am început să-l mişc tot mai rapid. Sânii mari cu sfârcurile întărite, îi strângeam ferm, trăgeam de ei în toate direcţiile. Sunt înnebunită să simt senzaţia unor perechi de buze ce-mi sug sfârcurile, aveam nevoie de această senzaţie pentru a fi împlinită, înainte să am orgasmul puternic pe care mi-l doream.
Cu greu am reuşit să-mi prind sfârcul între buze, atingându-l cu limba. Am dat la maxim intensitatea vibraţiilor, interiorul vibra puternic, la fel şi coapsele. Cu o mână îl dirijam tot mai repede, cu cealaltă îmi frecam energic clitorisul. Încordată la maxim, cu un ultim efort… aahh… orgasmul eliberator m-a cutremurat puternic.
Gâfâiam, abia respiram, eliberasem sfârcul, am oprit vibraţiile fără să-l scot afară. Pulpele continuau să tremure la fel, deşi îl oprisem vibratorul de ceva vreme. Intensitatea orgasmului mă obosise. Chiar atunci am auzit: am venit, iubita.
A intrat şi m-a văzut. A venit spre mine, ştia exact ce s-a întâmplat şi asta îl excita la maxim. În timp ce venea spre mine a deschis un sertar, a luat tubul de Titan Gel şi mi l-a întins. Mi-am pus puţin în palmă şi l-am frecat uşor, apoi din ce în ce mai tare. Simţeam cum i se scoală în mâna mea. Şi eram încă udă de la orgasmul de mai devreme. A fost muuult mai bine, eram foarte sensibilă, iar pula lui i-o simţeam aşa de bine în mine. Câteva secunde mi-a luat până la alt orgasm.

Comentarii